100414

Just nu sitter jag med laptopen i knät och har precis tagit en treo.Jag känner att jag har ont i hela kroppen och håller på att bli rejält sjuk..inte alls kul.Dock vet jag inte riktigt vartifrån jag skulle fått det ifrån eftersom att jag knappt har träffat någon eller varit ute så speciellt mycket.Jag hoppas att det känns bättre imorgon för då ska jag på två läkarbesök.

Annars idag var jag duktig och ställde klockan på kvart i nio för att gå upp :) sagt och gjort! Det blev för en gångs skull frukost! I morse vaknade jag och var jättetörsig! Vet inte varför men jag drack kanske 2-3 glas vatten och var fortfarande grymt törstig! haha.Så idag har jag tagit med mig ett glas vatten vart jag än är i huset x) Efter frukosten gick jag iallafall ut för att få friskluft och passade även på att posta ett paket via posten och lämna in två stora XL paket vid Tobakskiosken :) Det känns som att jag är där rätt så ofta haha.Jag hämtar b.la ut mina paket där,postar paket osv osv. Ska dit snart igen för att hämta ut min leverans från H&M :) Idag eller i morgon ska jag också lösa ut mina pengar som jag fick tillbaka från returen :)
Kommentarer
Postat av: Jag

Hey. Jag har precis startat en något annorlunda klädblogg. Kika gärna in!

2010-04-14 @ 12:42:02 URL: http://snostilen.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Hej!

Glasscheck från GB-glace direkt till din mobil får du helt gratis här! http://apps.facebook.com/sommarglass/?r=3



Ha en fin sommar!

2010-04-14 @ 13:42:48 URL: http://apps.facebook.com/sommarglass/?r=3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback