Åter igen..

Jag är jättesmickrad av söta kommentarer så som att jag har fin bloggdesign osv. :) Jättesnällt! Och det uppskattas verkligen eftersom att jag sliter så med bloggdesigner och tycker att det är fruktansvärt kul också! Men sedan så får jag ju några kommentarer om jag kan fixa en bloggdesign/header osv. osv.

Tyvärr är det så att jag inte har tillgång till photoshop eller liknande på datorn.Jag använder mig av ett pogram online som liknar photoshop och jag har tipsat om det tidigare! Här finns Länken till sidan :)

Det är inte så att jag nekar till en förfrågning om bloggdesign,jag hjälper gärna till om det är något i kodmallar ink. stilmallar. Om ni exempelvis vill ha en kod om hur man får sin rubrik till en direktlänk till inlägget mm. (Ja ni fattar) MEN som sagt,just nu gör jag tyvärr inte bloggdesigner.Dels för att jag inte orkar för att jag nyss kämpat med en ny bloggdesign till mig själv.Senare kanske jag får ork till att hjälpa er som vill med designer,men inte just nu.

MEN jag råder er absolut till denna sida där ni sjävla kan trixa och fixa med bloggdesign :) Jag gjorde mina knappar samt header med hjälp av online sidan och det gick galant! Prova er fram så kommer ni säkert finula ut hur allt funkar! Dock kan jag inte lova er att alla verktyg som finns på photoshop kommer finnas på sidan.Men man kan göra en hel del ändå :)

Kommentarer
Postat av: vanne

så vilken knapp är det man använder för att "skära ut"..?:)<3

2010-06-10 @ 21:11:52 URL: http://wanessas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback