Att göra!

Nu känner jag att jag bara blir sittandess hemma aldeless för mycket om dagarna då jag inte går i skolan.Så jag har bestämt mig för att jag varje morgon vakna i god tid (vilket jag iochförsig brukar vara dukig på) men jag tänkte mig att jag ställer klockan på åtta-nio :) Och på morgonen tänkte jag ta en joggingrunda.Det vill jag göra och dessutom så är det inte så jobbigt som man tänker sig.

jag vill inte bara sitta hemma och slösa min tid på massa onödiga saker.Jag ska istället försöka lägga ut mer tid på saker som jag faktikst behöver göra ;) Nu har det iochförsig varit många läkarbesök,men nästa vecka är jag klar med alla undersökningar osv. :) Och då kör jag järnet!

Så om ni ser mig springandes i mjukisbyxor och tjocktröja osminkad bli inte rädda, det är bara jag! haha ^-^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback