Fredag

Idag är det Fredag ! :) Vilket betyder helg! Det är grymt tråkigt väder ute eftersom att det regnar..Kylan ska tydligen komma tillbaka ett tag.Det känns tråkigt,jag som hade planerat att åka till Väsby men antar att det får bli en annan dag :/

Jag ska inte till skolan idag pga. min tandvärk.Det gör så förbannat ont! Och jag kommer inte kunna äta "fast föda" på säkert 1 vecka,om inte mer.Men jag vet att det är värt besväret för mina tänder kommer vara jättefina sen :) Jag har redan sätt att mina tänder på översta raden har blivit rakare,och då har jag bara haft tanställningen i 2 månader! Jag har hur som helst tagit en treo så jag får hoppas på att det hjälper för stunden :) Ska ta en innan jag lägger mig ikväll också för annars kommer jag inte kunna sova alls.

Idag har jag inte så mycket planer.Jag ska städa rummet och gå ut en stund ikväll för att få lite frisk luft.Vi får se om jag går upp till Gubbängen för att hyra en film :) Annars händer det inte så mycket mer.Väntar på yttligare paket som ska komma hem i brevlådan så antingen kommer dom idag eller imorgon! Känns kul :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback