God natt! I morgon väntar 2 läkarbesök

Nu ska jag försöka sova :) Jag har precis tagit en treo eftersom att jag tydligen har feber..inte mycket,en halv grad högre äb vad jag vanligtvis har.Men det är feber i alla fall..Jag får hoppas att jag känner mig bättre i morgon för annars måste jag avboka tiderna och det är synd :/
I kväll har jag gjort ansiktsmask samt fixat naglarna så jag känner mig fräsch nu när jag ska sova :) För övrigt har jag haft en lugn hemmakväll med promenader hit och dit.Riktigt skönt väder har det varigt och jag är allmänt nöjd med dagen :) Håll tummarna för mig i morgon gott folk! Go´natt söta läsare! :)
Kommentarer
Postat av: nicole

gud jag älskar din design, hehe :D

ha en bra dag (:

2010-04-15 @ 08:29:29 URL: http://nicolesbilder.blogg.se/
Postat av: simone

Godmorgon emelie! :D Vaknat skönt idag? Själv vaknade jag av hunddreggel i hela ansiktet, lillen tyckte tydligen det var dags att gå upp extra tidigt idag ^^

2010-04-15 @ 10:35:37 URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback