Läkarbesök

Snart är det dags för läkarbesök :) Jag har varit uppe i en timma nu och ska snart duscha och sminka mig.Tur att jag var vaken tidigare eftersom att dom ringde från vårdcentralen.Ska nämligen dig imorgon för en undersökning.

Så i morgon vet jag vad som väntar! Ett långt läkarbesök på 1-1 ½ timma.Det blir många besök hos olika läkare denna vecka.Men nästa vecka är jag klar med allt så det känns skönt..

Eftersom att jag inte har ätit på snart 15 timmar kommer det vara jättegott att äntligen få i sig mat senare! Får inte ha mat i magen under undersökningen idag.

Nu måste jag fixa mig i ordning lite :) Uppdaterar senare om jag hinner med dagens outfit!
Kommentarer
Postat av: STELLANS

vad roligt att du är med!

ingenfara, du blev prenumerant nummer 25 på bloglovin.

men du måste skriva en motivation varför just DU ska vinna också..

2010-04-21 @ 10:44:28 URL: http://stellans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback