Näsoperation

Jag har länge funderat på att operera mig.Och då menar jag länge.Säker några år.Jag tänker inte sitta här och berätta värsta historien om varför eller hur jag ens fick tanken på saken.Men bara lite vad jag har i tanken :)

Jag har länge funderat på att operera min näsa.Alltså,näsplastik.Först satt tanken bara i huvudet på mig själv,men nu har jag faktisk börjat säga vad jag tycker och vad jag drömmer om.För jo,det är faktisk en utav mina drömmar.Jag vill kunna opera mig och ha tillgång till pengar för en sådan operation.

Jag har pratat med mamma om det och min läkare.Så om ca 6 månader ska jag gå djupare i en diskution med min läkare och ev. en kirurg. Jag vet att jag är för ung för att utföra detta nu men i min framtid ser jag absolut att en operation blir av om jag har jobb och tillgång till pengar så att säga :) Trotts allt kostar det mellan 30-40 tusen.

Jag är inte emot plastikirurgi,tvärt om - Jag gillar det och jag tycker att det är bra.
Om man själv inte är nöjd med sig själv ska man kunna ända det och bli så nöjd som möjligt.Jag har fått kommentarer på detta,så som : " Du ska inte operera dig,du passar i den näsan" osv. osv. Men jag håller inte alls med och ni kan säga hur mycket ni vill,men jag kommer inte att ändra åsikt.Jag tycker dock att det är onödigt dyrt med pengar för att operera sig men det är mycket möda bakom så det är värt pengarna om man vill vara fin.

Det finns massvis med tjejer som plastikopererat sig :) Kissie..Hennes bröst och läppförstorning.Det blir faktiskt lite som en trend.MEN jag vill inte operera näsan för att kissie ska göra det haha.Detta har varit länge i min tanke :) Jag kan faktiskt säga att jag avundas kissie.Jag skulle också vilja ha hennes pengar och hennes status.Kalla mig dum..men vem vill inte ? Jag sa inte att jag vill vara Kissie..jag vill rättare sagt ha hennes pengar och status! haha.

Du kallar mig säkert ytlig efter att du läst detta - Men jag vill operera mig för min egen skull,för att jag själv inte trivs.Och varför inte göra något åt saken när man kan ? (Om man har pengar så att säga)

Jag hoppas i alla fall på en framtid med ett bra jobb och att senare få tillräckligt med pengar för att uppnå min dröm :)
Kommentarer
Postat av: SARAH - You can't fix stupid

sv: ah haha! ;)

allt bra annars då?

2010-04-15 @ 22:27:48 URL: http://stpid.blogg.se/
Postat av: Anonym

ArtNose är bäst på näsplastik om du ska göra något med din näsa.



http://www.artnose.se

2010-07-06 @ 18:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback