Smart sak ;)

Nu har jag suttit och resat bland bilder samt textdokument i dator :) När jag gör bloggdesigner blir det alltid alltid alltid massvis med bilder som kommer ut i "utkast" Jag sparar alltid mitt arbete,orginal samt kopia.Men nu har jag resat bland bilder jag inte har användning för längre och det känns skönt för nu är det nästan tomt!
Gjorde även en ny mapp om jag lägger bloggdesigner samt kodmallar i så jag håller lite koll ;) Nu när mamma kommer hem ska vi hjälpas åt att titta på gymnasium och i morgon hoppas jag på att kunna söka!

En smart sak som jag gjorde var att conecta min blogg (My blog posts) till Facebook :) Tyvärr har jag inte många vänner där eftersom att jag nyss bytte konto så alla mina vänner som läser detta ( eller bara söta bloggläsare) lägg till mig som vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback