27 Augusti 2010

Idag har jag städat rummet och jag hoppas på att jag hinner färga håret.Har även klippt mig själv,men bara topparna eftersom att det behövdes :) Andreas var här en stund också eftersom att han var i krokarna.Det var kul som vanligt! Träffar den pojken inte allt för ofta.Dock har vi tagit igen mycket tid den senaste tiden. Han öppnade även sin present och han gillade den minst lika mycket som jag gjorde.Dock var det inget speciellt,bara en liten gåva.

Andreas lilla present.Ett flätat läderarmband :)
Kommentarer
Postat av: B L O G G B I T C H E S

Sv: yes allt är bara bra med mig, hur är det själv? ;)

2010-08-27 @ 21:19:10 URL: http://bloggbitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback