10 Sanningar om mig

Bara för att fördriva tiden lite :)

Jag ogillar att sminka mig - Dels för att det inte känns som JAG och för att det är mycket finare att vara naturlig :)

Jag älskar klackskor - Dock blir det mer och mer sällan jag använder klackskor.

♥ Jag har bara varit riktigt riktigt kär i en person - Och det är min nuvarande pojkvän Andreas som jag fortfarande avgudar.

♥ Jag är en ganska så filosofisk person - Tro det eller ej , men jag har alltid varit det och kommer alltid vara sån. Det är en del av min personlighet. Att jag är en djuptänkande person.

Min naturliga hårfärg är mörkblond

♥ Jag äter aldrig på Donken längre , sedan drygt 1 år tillbaka - Nej tack till 4 dagar gammal mat.

Jag faller lätt för killar med piercings och tattueringar

♥ Jag ogillar unga mammor - Det finns så onödigt många bloggar, pogram osv. om unga möndrar. What's up with that ? Att skaffa barn när man är 14 år tycker jag bara är oansvarigt och så tycker jag synd om barnet..poor kid. Ta inte illa upp nu , för detta är min åsikt :)

♥ Jag har fem piercingar och sex hål i öronen - Jag har en piercing som sitter ovanför läppen ( Medusa ) Aka. "Fjortispiercing" , en i Naveln och tre stycken Skin Divers i tinningen. Gå till min kategori Body modification ♥

♥ Jag har aldrig åkt utomlands - Men det är något jag vill göra och det kommer förhoppninsvis ske inom en snar framtid :)
Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

kul att veta mer om dig (:

2010-12-10 @ 18:46:38 URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Gosia

Några av dina sanningar stämmer in på mig också ;)

2010-12-10 @ 18:57:06 URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: ♫♪ Sandra T

är inget fan av jay men absolut rätt som vann! (:

2010-12-11 @ 14:52:44 URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Alexandra :]

Ajjj Ajjj >_< omg jag vill så gärna ha snakebite :O vettu hur snyggt det är?!?!?!<3

2010-12-11 @ 23:22:26 URL: http://alexandraxoxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback