2 Advent

2 Advent idag :) Tiden går fort ! Dock önskar jag att den kunde gå ännu fortare så sommaren kan komma snart.Jag har nyss duschat och bastat lite. Snart blir det städning utav rummet som gäller och efter det ska jag laga någon lämplig middag. Det blir något inte allt för avancerat ^-^ Jag får se om jag orkar plugga mattemaktik senare .. det borde jag göra. Annars idag har jag även blivit överfallen av mess ( I och för sig har det pågått hela helgen ) inget mig emot. Det är bara kul när folk hör av sig som man inte pratat med på länge osv. Imorgon tror jag att jag ska träffa Viktor och Chrille i stan , det kommer att bli kul att få träffa dom pojkarna igen ^-^

Bild på min navelpiercing :)

Kommentarer
Postat av: julia

Sv: kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg!! Jag säger till när den är avgjord!! ha de bäst så länge!!

2010-12-05 @ 18:59:34 URL: http://juliaaahh.blogg.se/
Postat av: LifeAboutLivia

SV: Tackar! Aa visst är hennes blogg bra :)

2010-12-06 @ 11:49:52 URL: http://lifeaboutlivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback