Julafton 2010

Julafton är snart över, jag sitter och tittar på Hälsoresan , den sista luckan i kalendern är öppnad och så är alla presenter med :) Jag har haft en otroligt mysig julafton med familjen och morfar.Nästan alla har alla hjälpts åt med mat och bakning.Den kunde inte bli bättre än så här! Här är lite utav dom presenter som jag fick i år :

Riktiga ull tofflor som kommer komma till användning hela vintern :)

Björn Axén tools / Obh nordica - Straight and curl nano pro med DVD + skyddstoppar till tumme,pekfinger,långfinger.

Lite skönhetsprodukter.Stärkande nagelack,ansikstmask,fondation,mascara,concealer.

Mössa i svart !

Jag fick även bedsett, underkläder,pengar,värmeskydd till håret och lite annat smått :)
Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

fina klappar

2010-12-25 @ 14:15:27 URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Bunny

Bra julklappar ju :D



Svar: Samma här, har också tandställning :P



Tack! ^_^

2010-12-25 @ 16:19:26 URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback