Maraton igår kväll och idag + besök från pojkvännen :)

Jag har inte bloggat så pass mycket för att jag gjort annat :) Jag har ett liv och har inte tid att blogga precis hela tiden. Igår var det Maraton på älsklings serien på Comedy central i långa sju timmar. Jag satt med cola och mös under täcket medans jag kollade. Dock vid två tiden blev jag en aningen trött efter att ha suttit nästan sju timmar framför tv:n så det var nära på att jag somnade.

Idag var det maraton igen , dock inte lika länge. Andreas kom hit och vi tittade tillsammans på South park , det var mysigt och kul att se pojken igen. Det känns som evigheter sedan ! Men han åkte hem senare under kvällen. Snart ska jag sova och imorgon tänkte jag försöka vakna i tid :) Jag måste vända rätt på dygnet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback