Mitt 2010

Nu är snart året slut så därför tänkte jag passa på att göra en lista om mitt 2010 :)


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Mitt liv har förändrats en hel del under det senaste året. Jag har upplevt saker som jag aldrig upplevt förut , jag har kämpat så hårt som jag aldrig gjort förr. Det finns många saker som jag gjorde i år som jag aldrig gjort förut. B.la att behandla min fobi.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
Dog någon som stod dig nära? Ja
Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? -
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 10 Augusti och 6 September.
Vad var din största framgång 2010? Min största framgång var nog när jag var strak nog att se att jag hade allvarliga problem och tog tag i dom samt kämpade. Även att jag i all stress bytte skola :) Det lädde till bättre erfarenheter och en ljusare framtid för mig. 
Största misstaget? Att bli tillsammans med M.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja. Jag var sjukskriven i 6 månader från skolan.
Bästa köpet? Det finns många :) B.la en klänning från JC , underkläderna jag köpte från mellandagsrean men mitt bästa köp är nog blusen som jag kommer att ha på mig imorgon på nyår :)
Vad spenderade du mest pengar på? Underkläder och toppar :) 
Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja. Mitt otroliga stöd från familj , vänner , släkt och pojkvän när jag hade det som jobbigast i år.Det finns nog mycket mycket mer som gjort mig glad :)
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Rihanna - Who's that chick , Rihanna - Only girl , Christina aguilera - Stronger then ever , Flyleaf - Penholder , Flyleaf - Tiny heart , Flyleaf - So I thought.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare tror jag. Men det går uppåt med små steg för varje dag :)
Vad önskar du att du gjort mer? Ja, jag hade hoppats på att få åka utomlands med familjen men jag antar att jag får ta tag i det själv med vänner eller pojkvän när jag får jobb, tid och pengar
Vad önskar du att du gjort mindre? Att jag varit mindre naiv.
Hur tillbringar du julen? Med familj och släkt :) Kollar på Kalle , med stort julbord , klappar och aladin asken så klart !
Blev du kär i år? Ja :)
Favoritprogram på TV? South park , King of queens , stand up comedy , rawr.
Bästa boken du läste i år? -
Största musikaliska upptäckten? Kate perry. Från början hörde jag kanske ett stycke på radion från henne och jag gillade varken låten eller hennes röst men på den senaste tiden då "Frireworks" kom ut börjar jag gilla hennes röst mer och mer.
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja :) Jag fick allt jag önskade mig ^-^
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja det finns en sak.
Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Mer mogen , vuxen :) Alla kort-korta kjolar samt klänningar har åkt i papperskorgen.
Vad fick dig att må bra?: Vänner , Familj , Sommaren , värme , Sex , Pojkvännen ( nuvarande ) alla mina goa minnen från sommarkrök.
Vilken kändis var du mest sugen på? -
Vem saknade du? Mormor
De bästa nya människorna du träffade? Jag antar att det måste vara Andreas vänner jag träffade på krogen, dom är hur snälla som helst och trevliga ! :) Och M ( mitt ex ) vänner var schyssta.
Hur har året 2010 varit för dig?  Det har varit svårt , men det finns vissa små solstrålar.
Bättre än förra året? Tyvärr inte , men jag hoppa på en förbättring i år :)
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? Sommaren med alla nya människor och festen hos Johanna :)
Har du flyttat under år 2010? Nej , jag bor fortfarande hemma.
Har du hittat en ny låt som du älskar? Paramore - The Only Exception
Har du druckit alkohol? Ja en del. Dock inte lika mycket som förra året eftersom att jag inte SKA / FÅR dricka alkohol som det är just nu. 
Har du rökt? -
Har du kysst en främling? Haha ja
Har du förlorat en vän? Vän och vän.. ? Men ja.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Nej. Vilket är synd.
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej !
Har du ljugit för en bästa vän? Nej :)
Kommentarer
Postat av: jessica

nu vet jag allt om dig, hhihi

2010-12-31 @ 14:06:52 URL: http://jeessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback