Rea rea rea !

Jag var inne en sväng till Farsta för att köpa färdigt alla julklappar ( i sista minuter as usual.. ) Men shopping galen som jag är fick jag även med mig 5 par olika sjukt snygga trosor för 150 kr ! :) Gissa om pojken kommer att bli glad ^-^ Och en jättefin klänning som kommer användas flitigt i vår/sommar som kostade 49 kr NU men kostade FÖRR 399 kr ! Helt sjukt ? Idag var det nästan kaos i Farsta pga. att det var så många folk, jag undrar om jag ens kommer att gå på mellandagsrean eftersom att det antagligen kommer att vara fullproppat med folk då. Vi får se om jag har ork till mellandagsrean eller om jag struntar i den :) Jag behöver trotts allt mina pengar till annat än kläder just nu. Tillexempel så ska Andreas och jag spendera pengar tillsammans efter jul då vi ska ut och äta :) Vi ska även köpa lite saker tillsammans.Det blir våran julklapp till varandra och det känns bättre än att köpa en tröja eller liknade till honom.

Nu ska jag slå in julklapparna som jag köppt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback