Skin Divers piercing

I förrigår var jag och piercade mig :) Tre stycken "Skin Divers" i tinningen. Superfint ! Skin Divers menas med att man gör ett snitt ( i mitt fall i tinningen ) , puttar in en metallbricka under huden och skruvar ett hål och skruvar in själva piercingen ( stenen ) i brickan så den sitter fast. Det var en spontangrej men fint blev det och jag kunde inte vara mycket nöjdare :)

Jag planerar att göra mer piercings men det får dröja ett tag. Men jag planerar inför våren att pierca mig igen. Vi får se var och när :)

Jätte dålig bild men den får duga tills vidare..Tre Skin Divers som sitter vid tinningen.

Annars rullar dagarna på :) Igår var det slingprov för mig och jag fick ett stadigt VG , jag är glad ! Det var kom-i-kapp-dag i skolan så vi som inte hade något kvar fick sluta tidigare. Efter skolan åkte jag och Linn till Coffehouse och tog en Chailatte :) Ett perfekt slut på gårdagens skoldag ! I dag är jag ledig och jag ska på filmkväll hos Fanny senare :) Yay !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback