18:e juli 2010 - Det man inte dör av gör dig starkare

En lugn,solig dag har det varit här på landet :) Jag klagar inte! Ibland är det skönt att bara låta dagarna glida förbi..även om jag önskar att jag kunde fånga dagarna liite bättre här på landet ibland men men.Jag har rensat i datorn,lagt foton i mappar,januari,februari,mars,april osv. Så jag har äntligen fått ordning på jan-juli och så ska det fortsätta.Känns skönt att veta vart allt ligger :) Jag känner bara mer och mer hur jag vill försöka att få orning på saker och ting.Allt från bilder från mina dagar till händelser i mitt liv.Dock är det lättare sagt än gjort just nu.Men jag kämpar på :) Jag har hört att jag är en riktigt stark person,från vänner som inte känner mig allt för väl och mina närmaste,det stärker mig verkligen men jag hoppas att det stärker mig nog för att jag ska kunna se ljuset i det hela.Det som stärker mig i svåra tiden är ordspråket jag och min pappa delar "Det man inte dör av gör dig starkare"..Det är viktigt för mig att tänka positivt just nu och då hjälper ordspråket mig en liten bit på vägen :)


Nu har jag skrivit av mig lite,det är en sån sak som jag har bloggen till b.la ;) Dock skulle jag inte skriva om vad som helst här,även jag har mina gränser ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback