John Frieda conditioner

Det blev en shoppingrunda idag igen i Karlstad :) Dock orkade jag inte med att gå i affärer i flera timmar eftersom att jag har kört på tom tank idag..eller rättare sagt,jag har inte ätit något alls idag.Det märkte jag genom att jag blev väldigt trött snabbt.Jag brukar enkelt kunna klara mig en hel dag utan mat,men tydligten inte idag.

Hur som helst :) Jag fick med mig en conditioner från Jhon frieda collection :) Jag har aldrig testat hans kollektion men vi hoppas att det är bra! 105kr egentligen men nu köpte jag den på rea för endast 79kr.
Kommentarer
Postat av: Emille

Det shampoot är jättebra! Har haft det också :)

2010-07-20 @ 13:09:25 URL: http://emillesutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback