100501

Usel natt..jag har fortfarande ont i hela kroppen och halsen så nu kan jag knappt prata.Inatt vaknade jag kanske två gånger av att jag var genom svettig jag typ..kallsvettades. Och det var svårt att somna om.Jag vaknade vid sju och kände mig inte ett dugg bättre efter natten.Jag trode att min förkylning kanske skulle gå över men nej.
Jag vet att jag borde äta något men jag är inte hungrig och känner på mig att om jag äter något idag kommer det att bli soppa eller att dricka vatten.

Så idag kommer det alltså inte bli utgång för min del..
Jag hoppas bara att jag kan bli friskare innan nästa vecka så jag inte missar matten! Om två veckor är det nationellt prov och jag måste vara redo.Dock säger min lärare att jag inte kommer ha några problem med provet eftersom att jag klarar i princip allt i boken.Det känns skönt :)

Annars idag kommer jag antagligen att sova en del (försöka sova bort förkylningen) och titta på tv.För det är jobbigt att sitta vid datorn när jag är så pass sjuk..

Hoppas att ni fick en trevlig valborg iallafall !:)
Kommentarer
Postat av: Fanny

naaw din stackare :( det e inte roligt att va sjuk på valborg o det va tråkigt att inte få träffa dig o vara flummiga som vi brukar va ^^ fast jag hade nog en bättre valborg än dig då jag inte va sjuk (jag spenderade den genom att sitta vid skype i nästan 11 timmar o prata me konstiga pojkar xD) men jag hoppas du mår bättre snart o du får krya på dig =D <3

2010-05-01 @ 13:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback