100522 - 100523

Jag måste bara börja med att säga att gårdagen var underbar! Trotts att det kanske blev lite bråk och att jag fick i mig lite för mycket men men.


Igår började dagen med att jag mötte Fanny och några andra i stan för att köpa en present till Johanna :) Även om det blev i sista minuten så visste vi nästan precis vad vi skulle ha och jag blev i varje fall nöjd med presenten! Efter att vi gått i stan ett tag så gick vi (eller dom andra utom jag och Fanny) för att äta på Donken.Senare var det dags att dra vidare till slussen och ta bussen därifrån till Gustavsberg.
Vi satt på bussen kanske 35-45 minuter med byte innan vi kom fram.Eftersom att det var en varm dag blev det ganska så jobbigt att bära dom tunga väskorna och trängas på bussen med andra folk men det fick gå ändå!

Väl inne hos Johanna lämnade vi av väskorna och gick sedan ned till bryggan och det var så mysigt! Jag hade inte tänkt mig något i närheten av detta! :) Riktigt fint och mysigt var det i varje fall! Vi hade såklart musik från ipoden som spelades i högtalarna och var uppe på dansgolvet så fort man fick chansen ;)

Chips,läsk,godis var det som stod framme.Om man skulle ha alkohol fick man fixa det själv :) Jag fick cider,xcider och vodka blandning så jag var nöjd haha! Och ja,jag vet att jag inte skulle dricka eftersom att jag tar medicin men det gjorde jag ändå :) och det gick fin fint! Åtminstonde den kvällen.Juste..glömde jag att säga att mitt enda mål jag ätit på dagen var en halv banan..så jag blev ganska så lätt påverkad,fy.Efter att man hälsat på alla och pratat en stund bestämde jag mig för att bada med Fanny och Johanna :) Dock har jag ingen bikini så det fick bli att bada i underkläderna.Men det gick bra det med..förutom att alla skulle filma och ta kort på min rumpa haha! Hoppas bara inte att det kommer upp videos på Facebook! Och jag ville absolut inte bli utsläng i vattnet eftersom att jag hade druckit men jo som fan att jag blev det! Efter badet i havet så dansade jag och fick kontakt med ett par roliga personer! Dock blev det ett litet bråk mellan mig och Johanna men det löste sig tillslut :)

Senare in på natten dansade jag i bara nattlinnet så jag skulle tippa på att säker en hel del har sett mig i hotpants..Och senare blev några stycken hungriga så vi grillade korv klockan ett,halv två på natten :) Det var mitt riktiga första mål den dagen.(I och för sig så kan man säga att jag inte hade ätit något på hela lördagen eftersom att klockan var efter midnatt).Då fick jag i mig en sojakorv och nästan en vanlig :)

Natten slutade med att det inte fanns tillräckligt med sovplatser för alla så vissa sov i tvättstugor och på ihoprullade mattor haha! Jag hade turen att lägga mig i en soffa tillsammans med Sebbe :) och lite sällskap är ju aldrig fel!

Idag morse åkte vi alla ifrån Johanna runt 11.När jag kom till slussen mådde jag skitdåligt! (Och gör det fortfarande..) Så jag fick ställa mig för att spy.Inte så kul men vad gör man inte ? Just nu mår jag skit! Jag mår illa och jag är trött i kroppen från allt dansande.Får bara hoppas på att jag mår bättre imorgon! Som tur är köpte jag en vitamin well på vägen hem :)




Dagen efter:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback