100528

Idag har jag fixat med både det ena och det andra :) Jag har varit i sköndal och handlat mat samt hämtat b.la min fjällräven från kemtvätten.Så nu är den fin och ren! Ser ut som ny igen! Jag har även fixat min bloggdesign.Det blev lite krongel med den andra,tyckte inte att det var så snyggt med skuggningen eftersom att jag inte fick till den som jag ville så jag tog bort skuggningen så nu är jag nöjd! Funderar dock på att sätta dit mitt namn någonstans..

Nyss har jag ätit middag med mamma.Det blev bara vi två eftersom att dom andra redan hade ätit.Om jag hinner senare ska jag plantera blommorna som vi köpte förra veckan.Och efter det ska jag duscha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback