Att sno andras bilder

Jag kikade in hos Bunny och såg ännu en blogg som hade tagit hennes profilbilder från facebook och galet nog lagt in dom som sina egna bilder och skrev att det var hon på bilden även om det var bunny..

Jag vet att detta inte är något nytt.Men jag kan fortfarande inte förstå grejen.Varför kan man inte bara ta bilder på sig själv och lägga ut.Eller om man inte vill ha bilder på sig själv på internet,låt bli! Men sno då fan ingen annans! Att använda andras bilder är ju bara rent korkat! Så småningom kommer det ändå komma fram att det inte är du på bilden utan någon annan.
Och speciellt när det gäller en så känd bloggerska som Bunny.Det gör saken ännu mer idiotisk.Någon kommer ju förstå direkt att det inte är du på bilden utan Bunny.

Okej det känndes som att detta inlägg blev lite förvirrande..men jag hoppas ni förstår ändå ;) Det jag vill säga är att jag tycker bara det är rent korkat att sno bilder på andra och uppge att det är en själv fast det inte är så.

Här hittar ni Fejkbloggaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback