God morgon!

Igår kväll/natt var jag som sagt med Fanny och några andra! :) Fanny och jag var ute i Farsta.Vi satt vid Farsta badet utomhus och åt glass och pratade lite,skitmysigt! Senare slutade det med att vi åkte tillbaka hem för att träffa dom andra och grilla! Men det blev ingen eld eftersom att Fanny och jag inte hade tändvätska :/ Men det var kul ändå! Vid två,halv tre fick jag äntligen gå hem och sova.Däckade ganska så snabbt ;)

Idag mår jag helt okej.Huvudvärk och ont i kroppen..men men.Jag får bara hoppas att jag mår bättre senare! Idag är planerna att jag ska åka bortom Gustavsberg och ha fest! :) Ser verkligen fram emot det! Vi kommer bada,dricka (dock kommer inte jag dricka så mycket eftersom att det inte rekomenderas när jag äter medicin) och grilla!

Nu ska jag ladda kameran så jag kan ta några foton! :) Ska även packa,äta frukost och sminka mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback