Lista

Har du på dig idag? Harembyxor,linne och tjocktröja.

Har du kramat någon det senaste dygnet? Nej.Men i lördags blev det mycket kramandes!

Har du pussat någon det senaste dygnet? Nej.

Har du för frisyr? Just nu uppsatt i en knut

Har du husdjur? Nej.

Har du pallat äpplen? Ja.

Har du kysst någon och sedan ångrat dig? Nej det tror jag inte

Har du ätit senast? Vitt bröd & Päronsaft

 

När skrattade du senast? På väg hem med tjejerna :)

När var du på fest senast? I Lördags :) Firade Johanna & Malin som fyllde år! En väldigt lyckad fest!

När gjorde du senaste något du egentligen inte ville? I Lördags gjorde jag en del saker där jag inte riktigt tänkte efter innan

När fick du ditt senaste sms? Idag

När är du född? år 1992

När tog du studenten? Jag ska ta studenten om ca 3 år.Ska börja på ett nytt gymnasium detta år.

 

Vem kramade du senast? Fanny,Emma,Mellis,Millan

Vem pratade du med i telefon senast? Mamma

Vem skulle du vilja se ut som? Christina aguilera! :) Hon har varit min förebild i många år och är det fortfarande.Hon är naturligt vacker och smart.

Vem bor du tillsammans med? Mamma och pappa

Vem vill du kyssa nu? Ingen tror jag

Vem spelade du tv-spel med senast? Min bror

Vad väljer du, glass eller godis? Glass nu till sommaren :) Helst yoghurtglass!

Vad väljer du, morgon eller kväll? Kväll

Vad väljer du, julafton eller födelsedag? Jag gillar båda :) Men om jag måste välja en så blir det nog födelsedag

Vad väljer du, katt eller hund? Hund

Vad väljer du, hallon eller blåbär? Hallon!

Vad väljer du, sova eller sex? Båda

Kan du laga mat? Ja det kan jag :) Och jag tycker att det är kul med! Dock händer det inte så ofta.

Kan du köra bil? Nej tyvärr inte.Jag vill och ska börja övningsköra i sommar!

Kan du ditt eget mobilnummer? Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback