Våga fråga

Nyss har jag hjälpt en tjej med en design :) Dock inte hela utan jag ramade in hennes inlägg samt gjorde om lite i kommentarna! Hon ville ha liknande som mig och det fick hon :) Dock inte exakt lika eftersom att jag vill ha en unik design.

Så alla som har några frågor eller vill ha hjälp med kod/stilmallar våga fråga ;) Om det skulle vara något lite mer kompliserat så blir det att jag kör en lätt "How-to-do" i ett blogginlägg på bloggen här :)

Jag blir alltid så glad av folk som kommenterar att jag har fin design! tack så mycket.Ni ska också kunna tycka om eran design så våga fråga säger jag bara :) Kan inte lova att jag kan allt på pricken! Men jag kan lova att jag kan en del efter mina bloggdesigner ska ni veta.Annars tar man reda på det på annat håll.Det fixar sig alltid!
Kommentarer
Postat av: therese

sv; okej! har ni ett eget lantställe eller?:)

i helgen ska jag på bio & sen ta det som allt kommer haha! :) kram!

2010-05-06 @ 21:24:06 URL: http://thereseekegren.blogg.se/
Postat av: therese

sv; någon miley cyrus film tror jag haha! det var inte jag som bokade & jag har bara sett trailern. vet inte vad den heter riktigt :) kram!

2010-05-06 @ 21:36:40 URL: http://thereseekegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback