15 November 2010

Ny mattemaktiklärare i skolan, hon verkar väl bra. Dock är hon på oss hela tiden eftersom att tjejerna och jag pratar ganska så mycket och speciellt på måndagar eftersom att det har hänt saker under helgen osv. Men jag lyckades räkna några tal i alla fall :) Men jag kommer absolut få räkna mattematik hemma också för att hinna ikapp och lyckas med provet som är nästa vecka.

Jag hade som vanligt bara en timmes lektion idag, men jag var sjukt trött efter den lektionen så när jag kom hem somnade jag nästan direkt på sängen, det blev en lång powernap ^-^

Ikväll ska jag fixa naglarna och prata med pojkvännen :) Det är mina planer.

Kortet är på mitt hår och är taget med blixt :) Ser ni vad ljust/ask färgat håret har blivit ? Det är lite grått/vitt/beige som jag sa tidigare. Dock är det lite lite lila kvar från silvershampoot men det går bort efter några tvättar ^-^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback