16 November 2010

Det blev en sen blogguppdatering idag.. men jag har gjort annat och jag var supertrött när jag kom hem efter skolan. Idag morse när jag vaknade så var jag jätte yr, utan anledning. Jag kunde knappt stå rakt men jag trode att det kanske berodde på att jag inte ätit något så jag satte mig och åt lite frukost men det hjälpte inte särskilt bra.. jag gick till skolan ändå och efter en stund blev det lite bättre. Jag kanske var yr för att jag bara sovit fem timmar inatt ?

Dagen har gått snabbt. Det blev plugg och en powernap när jag kom hem ^-^ Ikväll har jag tittat på South Park och snart ska jag ringa andreas. Jag tänkte försöka lägga mig vid tolv eftersom att jag börjar tidigt imorgon. Då är det mattemaktik och klipp som står på schemat, kul ! :)

Btw så tänkte jag ladda kameran tills imorgon. Då ska jag till pojken först och senare blir det middag ute med flickorna från gamla kalssen. Jag ser fram emot det !

Kommentarer
Postat av: Robert

Du har fullt upp idag ser jag. :)

Hoppas det blir fina foton! kram

2010-11-17 @ 07:52:19 URL: http://www.modestil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback