6 November 2010

Jag har hållt på och fixat med min design både igår och idag. Den är helt okej som den är nu :) Jag gillar dom små bilderna, dom är söta ! ^-^ Idag blev det även en speciell middag. Pappa gjorde egen räksoppa och det blev inte alls som förra gången. Då luktade det tydligen jätte äckligt i hela huset och dom fick vädra. Men denna gång lukade det inte alls äckligt,tvärt om , ganska så gott ! Soppan gör man på räkskal och det låter ju inte något vidare.. men det blev riktigt gott och det blev förätten till middagen :) Efter soppan åt vi lite allt möjligt , lax , skinka , potatis , sill osv. Så nu är jag riktigt mätt!

Tanken var även att jag skulle åka till Gnesta idag också, men så blev det inte. Det förstod jag nästan redan igår kväll. Nu sitter jag och dricker cider , tittar på tv lite då och då samt sitter inne och pratar med underbara folk på msn :)

Inatt var jag uppe hela natten och tittade på South park, jag kände mig riktigt nördig men jag har fastnat för den serien och jag längtar tills på söndag / imorgon då dom nya avsnitten kommer på Comedy central ^-^ Dock har jag redan tjuvkikat lite på dom nya avsnitten på x-episodes.

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: vad mysigt :) vad hittade ni på för skoj?

jag har varit på julmarknad och på middag hos syster :) idag blir de lugnt.



marabou vit smakar ju som helt vanlig vit choklad.

allt bra?

kram

2010-11-07 @ 13:32:00 URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback