En sak för varje dag :) - Kul lista !

Denna lista hittade jag hos Bunnydrugz och tyckte att den var ganska så kul så jag ska göra den själv ! ^-^ Egentligen skulle denna lista börja första dagen i November månad men men :)

Dag 2 - Meningen bakom ditt bloggnamn.

Dag 3 - En bild på dig och dina vänner.
Dag 4 - En vana du önskar du inte hade.
Dag 5 - En bild på ett ställe du varit på.
Dag 6 - Favorit-superhjälte och varför.
Dag 7 - En bild på någon/något som har ett stort inflytande på dig
Dag 8 - Kortsiktigt mål för denna månad och varför.
Dag 9 - Något jag är stolt över de senaste dagarna.
Dag 10 - Låter du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, arg.
Dag 11 - En till bild på dig och dina vänner.
Dag 12 - Varför började du blogga?
Dag 13 - En bild på ditt rum.
Dag 14 - En bild på dig och din familj.
Dag 15 - Ställ in "blanda" på MP3:n nämn de 10 första låtarna.
Dag 16 - En annan bild på dig själv.
Dag 17 - Någon du vill byta liv med för en dag och varför.
Dag 18 - Planer/drömmar/mål du har.
Dag 19 - Smeknamn du har; varför du har dem.
Dag 20 - Någon du ser dig själv gifta dig med/bli lycklig tillsammans med i framtiden.
Dag 21 - En bild på något som gör dig glad.
Dag 22 - Vad skiljer dig från alla andra?
Dag 23 - Något du är sugen på väldigt ofta.
Dag 24 - Ett brev till dina föräldrar.
Dag 25 - Vad jag skulle hitta i din väska.
Dag 26 - Bästa tiden på året.
Dag 27 - Varför du antog denna utmaning.
Dag 28 - En bild på dig från förra året och nu, hur har du ändrats sedan dess?
Dag 29 - Vad har du lärt dig den senaste månaden?
Dag 30 - Din favoritlåt.


MENINGEN BAKOM DITT BLOGGNAMN:

Det blir inte så svårt att förklara ^-^ Bloggnamnet Emmiq är som ett smeknamn,bloggnamn till mitt riktiga namn Emelie som jag kommit på själv. Jag ville ha något kort bloggnamn som är lätt att komma ihåg. As simple as that !

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hur är de med dig då ?:)

2010-11-07 @ 17:03:20 URL: http://jenniferjarlestal.blogg.se/
Postat av: Jennifer

så härligt :)

jodå , allt är bara bra ! väldigt trött dock.

2010-11-07 @ 17:13:34 URL: http://jenniferjarlestal.blogg.se/
Postat av: Jennifer

typ ingenting , kollar lite hästgrejor på nätet :)

hos dig då ?:)

kram

2010-11-07 @ 18:44:10 URL: http://jenniferjarlestal.blogg.se/
Postat av: Jennifer

i 11 år ungefär :)



kram

2010-11-07 @ 19:30:22 URL: http://jenniferjarlestal.blogg.se/
Postat av: Bunny

Vad kul! Listan är spännande tycker jag :)

2010-11-07 @ 21:00:41 URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback