Lista

. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil ? ingen aning
. Gillar du nån nu? Ja , väldans mycket ! ^-^
. Vad gjorde du inatt? Var uppe med en vän och tittade på film, tv.
. Och i förrgår natt? Jag sov antagligen.
. Vad gör du innan du ska sova ? tvättar bort sminket etc.
. Kan du prata med din mamma om allt? Ja det tycker jag.
. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? Om det hade gått så pass långt hade jag nog berättat.
. Hade du blivit glad om din pojkvän pussade dej? haha , klart som fan ! :)
. Choklad eller glass? Choklad
. Push-up eller T-shirtbh? Push-up :)
. Stövlar eller sneakers? Sneakers
. Kjol/klänning eller jeans? Jeans eller klänning :) Jeans är dock bekvämare.

Åtta fakta :
. Hårfärg: mörkblond
. Längd: 1,58
. Frisyr: Mellanlångt hår med mittbena.
. Ögonfärg: Mörkbrun
. Skostorlek: 36 - 37
. Humör: Glad och positiv.
. Vänster eller högerhänt: Höger. Dock brukar jag äta med både höger och vänsterhanden med bestick.

Tio saker om ditt liv :
. Har du nånsin varit kär? Ja
. Tror du på kärlek? Absolut !
. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? Ja , det finns en sak jag ångrar som jag aldrig gör om igen.
. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Ja tyvärr.
. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? Ja.
. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? Ja ^-^ Min nuvarande pojkvän har varit och är fortfarande min bästa vän sedan jag gick i grunskolan.
. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? Nej
. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? Nej det är jag inte
. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? Haha ja faktiskt..
. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja :)

Det här eller det där ? :
. Kärlek eller pengar? - kärlek
. Vin eller öl? - Öl
. Dag eller natt? - Dag på sommaren , natt på vintern :)
. One night stand eller förhållande? -
. Tv eller internet? - Internet
. Pepsi eller cola? - Cola
. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - Båda
. Färgfoto eller svartvita? - Båda
. Telefonkontakt eller face to face? - Face to face , no doubt 'bout that :)
. Bilddagboken eller myspace? - Inget av dom.

Tio "har-du-någonsin" :
. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? Ja
. Har du nånsin viljat ta livet av dig?
. Har du nånsin gjort något du ångrar? Ja
. Har du hoppat bungy jump? Nej men det kommer jag göra senare i livet för det är något som jag vill uppleva :)
. Har du nånsin varit med i en olycka? Ja , dock ingen större.
. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Ussh nej !?
. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? Nej
. Har du nånsin gått på bio ensam? Haha nej ..
. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? Ja
. Har du nånsin tyckt att världen suger? Ja. Dock inte längre :)

Om dig :
. Hur mycket är klockan just nu? 21.27
. Namn? Emelie
. Vart bor du? Stockholm
. Hur många barn vill du ha när du blir stor? Den tanken har inte slagit mig än ..
. Vill du gifta dig? Ja det vill jag :)
. Rullar du spaghettin eller skär du den? Skär
. Har du ätit sushi? Ja det har jag.
. Favoritglass? Ben&Jerrys halfbaked
. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Cornflakes och 2 olika sorters müsli.
. Humör? Just nu är glad och trött

Tre saker :
. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej
. Sover du helst själv eller med någon? Det beror på om pojken är här , då sover jag självklart med honom annars sover jag ensam ^-^
. Tror du på spöken? Kanske att det finns något övernaturligt.

Skulle :
. Skulle du vilja vara längre? Hell no ! Jag gillar att vara kort ^-^
. Skulle du vilja kyssas nu ? Ja
. Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej

Kan :
. Kan du röra på öronen? Ja
. Kan du slicka dig på näsan? Nej
. Kan du kolla i kors med ögonen? Haha ja
. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja det kan dom :)
. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Ja , eftersom att jag inte pratar då jag sover.
. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja. Jag får inte dricka som det är nu så jag avstår från alkohol. Jag har ingen lust att ligga på akuten.
. Kan dina vänner lita på dig? Ja !
. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Jag har redan en piercing i naveln :)
. Kan du suga? Suga vad !?
. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja det kan jag nog

Har :
. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Vita lögner händer väl ibland.
. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja :)
. Har du syskon? Ja , en bror och en syster. Jag är trilling.
. Har dina föräldrar ljugit för dig? Det vet jag inte
. Har du varit hög den här månaden? Nej. Jag röker inte ens på.
. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Lite
. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej
. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja
. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Ja
. Har du haft ett förhållande med någon som är tre år äldre? Ja
. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Ja det har hänt. Och ja , jag har haft sex.
. Har du ljugit på någon fråga än då? Nej

Vem :
. Vem älskar du? Det finns många som jag älskar :)
. Vem vill du bli full med? Någon som jag kan lita på och är i ett gott sällskap med.
. Vem är den bästa artisten/gruppen? Christina aguilera , Rihanna.
. Vem pratade du senast i telefon med ? Andreas = Pojkvännen.
. Vem är snällast i världen? - Det finns nog många som är snälla här i världen.
. Vem vill du prata med? Andreas
. Vem sov du senast med? Andreas
. vem vet allt om dig? Andreas och Fanny.
. vem kramade du senast? Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback