Lycklighetstest

Lycklighetstest:

[x] Du har en pojkvän/flickvän - Jag har en underbar pojkvän som också är en av mina absolut bästa vänner :)

[x] Du har ett eget rum/lägenhet - Eget rum.

[x] Du har en mobil - Jag har två ^-^ En Experia x10 samt en LG touch.

[x] Du har en iPod/mp3 - En ful gammal Mp3 som aldrig används ^-^

[x] Du har fler än 2 bästa vänner

[  ] Det finns en pool på din gård

[  ] Du har varit utomlands den senaste månaden

TOTALT: 5

 

[x] Du klär dig som du vill

[x] Du hänger med kompisar minst en gång i veckan

[x] Det finns en dator/laptop på ditt rum - Jag har en egen Laptop som jag fick när jag fyllde 15 :)

[x] Du har aldrig blivit nedslagen

[x] Du gråter aldrig mer än 3 ggr i månaden

[x] Du får lyssna på den musik du vill

[x] Ditt rum är stort nog för dig

TOTALT: 7

 

[  ] Du har över 50 kompisar på Bilddagboken - Jag använder knappt Bilddagboken längre så jag har inte så många kompisar där. Och många av mina vänner har inte Bilddagbok.

[  ] Du har över 50 bevakare på Bilddagboken

[x] Du har bilder på Bilddagboken - Klart jag har några bilder. Dock laddar jag inte upp bilder där så ofta längre.

[x] Dina föräldrar låter dig ha bilder på Bilddagboken

[x] Du trivs i skolan/på jobbet

[x] Du brukar göra något efter skolan/jobbet

TOTALT: 4

 

[  ] Du äger en bil

[x] Du brukar inte bråka med dina föräldrar

[x] Du är nöjd med ditt utseende

[  ] Du har aldrig fått IG

[x] Du har vänner

TOTALT: 3

 

[x] Du bryr dig om mer än 5 personer

[x] Du är nöjd med ditt liv

[x] Du kan ett språk, annat än det du jämt pratar. - Engelska och några meningar på Spanska ^-^

[  ] Du har ett husdjur

[  ] Du kan hela texten från 5 låtar

[x] Du har inga "fiender"

[x] Du är en ganska snäll person

TOTALT: 5


Summa: 24

Muliplicera antalet x med 3


Jag är 72 % lycklig


Kommentarer
Postat av: Felicia :)

sv: det har min med! :) planer för dagen?

2010-11-09 @ 08:38:47 URL: http://feliciahaldens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback