"Ta-hand-om-mig-själv-dag" :)

Idag blir det en s.ka "Ta-hand-om-mig-själv-dag". Jag började morgonen med att ta en rejäl sovmorgon till elva. Sedan åt jag en redig frukost. Det blev grovbröd med keso och ost. Oftast det som jag brukar äta om det inte finns yoghurt. Och Chaite till det. Supergott ! :)

Nyss har jag noppat ögonbrynen.Det behövdes. Jag färgade dom för någon dag sendan och jag har bara låtit dom växa eftersom att jag vill ha lite mer fyllnad i dom eller vad man nu ska säga. Och ja, det börjar se riktigt bra ut :) I sjuan rakade jag ju bort ögonbrynen och målade dit dom istället,såg förjävligt ut men nu har dom vuxit tillbaka och är snygga. Det skulle vara kul att lägga in någon bild på "före och efter" Alltså hur dom såg ut i sjuan och hur dom ser ut nu. Det är ju trotts allt drygt 4 och ½ år sedan.

Och nu sitter jag med ansiktsmask på mig efter att ha peelat ansiktet som jag för övrigt gör varje morgon. Snart är det dags att städa rummet och fixa lite där. Och efter det ska jag fixa naglarna.

Ibland pratar jag alldeles för mycket strunt ^-^
Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: vad mysigt:) ikväll ska vi mysa med massa teveprogram ;) och marängsviss :)



haft en bra helg?

kram

2010-11-01 @ 13:42:37 URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Jessica

ta hand om dig själv dag måste jag också ha idag, haha ;)

2010-11-01 @ 16:07:48 URL: http://jeessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback