23 - 24 Oktober 2010

Igår var det par-middag,som sagt :) Riktigt trevligt var det! Kvällen började med att vi alla satt på våran inglasade altan och rökte vattenpipa med infra värmen på och filtar till dom som frös, otroligt mysigt och minst sagt trevligt. Efter det ställde sig alla i köket och hjälptes åt med middagen, Tacos blev det ;) Vi åt i "salen" eller vad man nu ska kalla det.

Efter middagen gjorde vi lite allt möjligt. Vi satt och pratade och drack.Kvälllen slutade någonstans runt två tiden :) En otroligt lyckad kväll om ni frågar mig !

Idag vaknade jag för ungefär en timma sedan och har precis ätit frukost. Idag händer det inte så mycket..jag ska basta och duscha snart ( Lite av min drog att basta.. ) och senare ska jag plugga.

Bild från gårdagens middag.
Fler bilder kommer senare :) Dom ligger inne på min systers kamera.

Kommentarer
Postat av: Paulruna

Wonderful site. Please continue this great public service.

2010-12-14 @ 17:08:16 URL: http://paulruna.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback