26 Oktober 2010

Idag har jag varit otroligt trött hela dagen! Det beror dels på att jag inte ätit så pass mycket som jag borde och brukar göra i normala fall. Har endast fått i mig en macka och en aktimel på hela dagen idag.. Tur att jag bara hadde en lektion på en timma idag ! Annars skulle jag antagligen somnat.

När mattelektionen var avklarad åkte jag raka vägen hem,slängde mig i sängen och somnade direkt. Dock liite för länge så jag råkade nästan missa mitt möte i Farsta.Men jag hann precis :) På mötet gick allt bra. Efter mötet gick jag runt i TRE timmar ?! själv i Farsta för att titta på någon bra ögonbrynsfärg och ett nytt navelsmycke.Men jag hittade inget navelsmycke i min smak så det får vänta ett tag till.Ingen lämplig ögonbrynsfärg hittade jag heller..Får antagligen leta lite mer. Jag känner att jag borde åka till stan snart men jag har aldrig haft orken till det.Kankse blir det av nu på lovet ? Det känns som en väldigt väldigt bra idé :)

Imorgon är det skola som gäller som vanligt. Mattematik och klipp blir det . Dock har jag för mig att vi BARA har teori imorgon så penna,papper/block och sudd behövs absolut! Dock brukar jag inte ha några problem med att glömma sånt. Imorgon måste jag vara skärpt!

Kvällen spenderas framför tvn med Chaite och så klart bastu lite senare :) Efter bastun måste jag lägga mig i tid.
Kommentarer
Postat av: guevacci

låter bra det :) åt mat precis och nu ska jag plugga, omprov imrn..usch xD haft en bra dag?

2010-10-26 @ 19:27:45 URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Ida we

Varit i skolan och haft prov i religion, själv då? :)

2010-10-26 @ 19:50:08 URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: guevacci

ekologi :)

2010-10-26 @ 21:12:31 URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Linn

va var du på för möte? :) VI får gå och shoppa navelpercing tillsammans nån dag :P måste verkligen köpa nytt men hitta inget heller i Farsta :( Ses imorgon <3

2010-10-26 @ 22:42:30 URL: http://elliwas.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är oktober nu bara så att du vet ;D

2010-10-26 @ 23:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback