Folieslingor

Idag jobbade vi med folieslingor i skolan :) Det var jättekul att få lära sig! Som vanligt jobbade vi på dockor men utan riktig färg.Vi fick jobba med balsam så det blev lite svårare eftersom att dom gled lite men annars så gick det super !:) Det kommer fler inlägg med bilder lite senare ikväll :) Dvs. efter att jag ätit middag. 

Här är lite folieslingor som jag gjorde idag. Man kanske ser att dom glidit lite om man tittar i hårbotten men det är inget konstigt eftersom att vi inte fick använda riktig färg som sagt..

Ps.Dessa bilder kanske inte är helt intressanta för er läsare , men det är kul för mig att ha i mitt arkiv så att jag
senare kan jämnföra med det jag kommer att göra i famtiden.

Kommentarer
Postat av: sandra

nice 0)

2010-10-21 @ 18:30:46 URL: http://fourclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback