Hemma från salongen

Igår hann jag inte uppdatera eftersom att det mesta utav tiden gick ut på att baka ( eller åtminstonde försöka..) och lite annat. Igår var det även temadag i skolan, Vi hade Hawaii.det var roligt och allt gick bra :) Vi fick även sluta tidigare.

Idag har jag jobbat på salongen mellan 10.00 - 16.55 :) Tiden bara flyger förbi där ! Jag shampoonerade , gjorde lite slingor och fönade.Nästa gång ska vi snygga till lite på salongen , jag ska få se hur man gör akryl naglar och kanske få en färlångning själv ? Vi får se om jag vill/behöver det :) Jag trivs i alla fall super bra på salongen.

Snart kommer lite utav släkten hit och vi ska äta kräftor , gott ! Ikväll ska jag antagligen ut :) Så nu ska jag sätta igång att fixa mig.
Kommentarer
Postat av: Madde

Åh va härligt de låter :D

2010-10-08 @ 22:52:18 URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback