14 September 2010

Nyss slutade jag skolan :) Matteprovet del A gick fint, dock vet jag inte hur det gick på B delen..det kändes väl sådär..

Nu när jag är hemma ska jag plugga lite , städa som vanligt och ta det lungt. Känner mig inte helt okej idag , men jag hoppas att det blir bättre tills imorgon så jag kan gå till skolan som vanligt ! Imorgon har vi mattematik och en lång frisörlektion, kul :) Annars i veckan händer det inte så mycket mer..jag ska förhoppningsvis med Fanny ut till hennes pojkvän men jag är fortfarande inte helt säker på att det blir av av olika skäl.Men vi får hoppas :)
Kommentarer
Postat av: Fiona

Hehe bra där :) gör du då?

2010-09-16 @ 10:56:49 URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback