Försenade svar från "Frågestunden"

Jag glömde visst att publisera svaren den 6:e så jag publiserar dom nu istället :) Om ni har några fler frågor så är det bara att skicka ett kommentar så svarar jag tillbaka till er! Hoppas att ni fått bra svar:

Hur många besökare har du per dag ? :) har du något bra sätt att få fler besökare !?
Jag har ungefär mellan 50 - 80 besökare per dag :) Dock lite mindre på helgerna,då har jag mellan 30 - 60 besäkare.Ett bra sätt att få besökare på ( och stammisar ) är att skriva inlägg som intersserar dig och att kunna skriva på ett bra och roligt sätt och att vara sig själv.Det går hem direkt kan jag lova :)

Sedan så är det ju inte helt fel att kommentera andras bloggar då och då.

Varför började du att blogga?
En väldigt vanlig fråga ;) Har ni läsare ingen fantasi ?! Jag började blogga för mina kompisar hade blogg och för att det är ett enkelt sett att enkelt titta tillbaka på arkiven/dagarna.

vilket är ditt favorit-klädplagg?:)
Det måste nog vara mina blekta jeansleggings och min väst! Får inte glömma bort min Fjälljacka heller! Så varm och skön på vintern :)


Är frisörlinjen rolig ?
Frisörlinjen är jättekul ! :) Man får lära sig så mycket olika saker. Att sätta upp frisyrer,klippa,spamassage, nagelvård osv. Jag ångrar inte en sekund att jag hoppade av Nacka gymnasium för att byta linje.Det här är så mycket bättre och alla lärare är så trevliga och roliga.

Åhh! Vart ska du pierca dig ?
Jag piercade mig i överläppen :) Eller s.kl "Fjortispiercing".Kostade runt 500 lappen.

ÄR DU OSKUlD :)?
Nej jag är INTE oskuld ;)

1.Varför bloggar du?
2.Har du kille?
3.Favorit färg?
4.Vad är ditt bästa sommarminne? :)
kram

1.Svaret på frågan kan du se längre upp i inlägget :)

2.Nej jag är singel och trivs ganska så bra med det.Just nu känns det som att jag måste fokusera på skolan.

3.Mina favoritfärger är ljusrosa och svart.

4.Mitt bästa sommarminne måste antagligen vara den dagen då mitt ex och jag var ute på vår första dejt.Underbart, han och jag är fortarande bästa vänner och kommer antagligen att vara det livet ut.Ett bra sommarminne är också alla dom sommrarna jag spenderade med Maria,min barndomsvän :)

Favorit låt? :)
Favoritlåten just nu är The Pretty Reckless - Make Me Wanna Die

Fiin blogg<333
Hur gammal e du?
Tack ! :) Jag fyllde precis 18 år !

Nääär kommer bilder på leopardtröjan, eller långklänningen, när de sitter PÅ..? :P haha!
Bilder kommer så fort jag får tid att ta kort på dom :) Sanningen är att jag inte hunnit använda min leopardtröja haha..och min långklänning har inte kommit än..

Vart köpte du jeansleggingsen?:)
Jag köpte jeansleggingsen på H&M

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Bra svar :)



SV; Ja, eller hur? :D

Kram

2010-09-10 @ 21:36:40 URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: mk

tack, men va bra då.

ååh min e också the pretty reckless make me wanna die just nu :D

2010-09-10 @ 21:39:03 URL: http://melikekayaerhun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback