Trött efter en lång skoldag..

Idag hade vi den längsta skoldagen i veckan, då vi slutar kvart i fem. Dock fick vi sluta lite tidigare som vanligt så jag ska inte klaga ;) På morgonen blev det shampoonering och jag fick sitta modell eftersom att jag inte gjorde det förra gången . Jag kan bara säga att min nacke domnade bort efter ett tag .. men men :) Jag som hade stylat håret precis innan jag skulle till skolan..Men vi får alltid tid på oss att styla och fixa till håret efter shampooneringen så det var egentligen ingen fara. Dock kunde jag fått sovmorgon istället för att stå vid spegeln och fixa håret helt i onödan .

På eftermiddagen fixade vi frisyrer på långt hår :) Älskar att göra det för det är alltid så kul och timmarna går alltid så snabbt . Fast.. det gör dom alltid när vi har alla frisörämnen tycker jag . Det blir nästan aldrig tråkigt ! Idag gjorde vi en " Rosett frisyr " som jag visar i ett annat inlägg eftersom att jag inte kunde lägga in alla bilder i dag i mammas dator.. min är ju fortfarande död. Och så gjorde vi en annan frisyr som jag faktiskt inte kommer ihåg vad den heter , måste bli bättre på att lära mig namnen på dom frisyrer jag gör ! Det gick så där med dom för mig , rosettfrisyren var lite svår att göra och vi har precis klippt dockorna så det blir ennu svårare på kort hår . Jag funderar starkt på att ta en låne-docka nästa gång och göra på dom för dom är inte klippta och därför lättare..

Nu har jag varit hemma en stund och jag har ätit middag , en vädligt tidigt middag men jag var hungrig som bara den ! Åt i och för sig både lunch och ett wienerbröd i skolan. Hemma till middag blev det kycklingspätt , gott och snabbt. Precis vad jag behövde haha !

Imorgon är det praktik som gäller och jag får sovmorgon till tio men slutar inte förens halv sex skulle jag tro. Så jag måste lägga mig i tid idag så jag håller mig pigg hela dagen imorgon :)

Jag känner att det blev mycket text här och det är inte säker många som kommer att orka läsa detta , men jag skriver främst för min egen del och dom som vill läsa får gärna göra det ! ^-^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback