Ute med pojkarna ikväll :)

Idag började vi vanlig tid, 8.20 en utav mina tidigaste dagar i veckan. Dagen gick bra, fram tills vi skulle jobba med B klassen. B klassen är för övrigt stökig och bråkar med alla och allt. ( Tack gud att jag inte hamnade i B klassen..) Så det blev ett litet bråk mellan en tjej i klassen och 4 stycken andra personer i pararellklassen. Vi jobbade med en frisyr, som tog mig ungefär 3 timmar att göra. Dock måste jag träna, träna , träna ! För den var inte lätt att göra kan jag lova. Det var många andra som tyckte detsamma. Dock är det tur att jag gillar att hålla på med långhår :)

Om någon vecka börjar vi med styling istället för shampoonering. Känns kul ! Jag känner verkligen att jag för en gångs skull valt rätt linje.

Efter skolan gjorde jag och Linn sällskap till Gullmars. Hon åkte hem men jag mötte Robin Väsby och Vickor. Vi hade det otroligt kul och dom två pojkarna får mig alltid på gott humör :) Vi åkte till Robins gamla skola för att lämna tillbaka böcker osv. efter det åkte vi till Tyresö centrum och jag provade underkläder men jag fick inte med mig något hem eftersom att jag konstigt nog blivit så kräsen när det gäller Bh:ar. Dom ska sitta perfekt enligt mig ;)

Efter shoppingen åt pojkarna kebab men jag stog över.. Ush för kebab. På bussresan hem var vi alla tre lite små trötta, vi satt och nästan halvsov på bussen allihopp haha. Gulligt ;) Vi bestämde oss också för att träffas imorgon. Då ska jag till väsby, vi ska chill kröka hos Robin , titta på film och prata strunt. Vi får se om jag sover över eller inte, men antagligen blir det så :) Imorgon hoppas jag på att jag kan pierca mig också!

Kommentarer
Postat av: Michaila

Sv. ja det är bara bra med mig själv då?:)

Kram!

2010-10-01 @ 12:28:32 URL: http://michaila.blogg.se/
Postat av: Anonym

har bytt blogg till ceelinas.DEVOTE.se istället för blogg.se Så du kan börja följa devote bloggen istället i bloglovin! :D <3

2010-10-01 @ 14:10:56 URL: http://ceelinas.devote.se
Postat av: Jennie ♥

trevlig helg! :)

2010-10-01 @ 16:06:57 URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: emma

varför sa du inte att du va i tyresö centrum skrutt?! jag bor ju i tyresö, remember? love <3

2010-10-02 @ 18:13:20 URL: http://emmsern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback