Mobilbloggning - inget internet på laptopen

Igår började det att brinna hemma i vårat proppskåp..det var farligt nära att huset tog eld..men som tur i oturen blev ingen större skada skedd.några boxrar och tv aparater samt rautern gick sönder så vi har inget internet hemma.därför bloggar jag från mammas mobil nu :) jag hoppas att vi kan köpa ny rauter snart så internet kommer igång så fort som möjligt. Jag behöver ha tillgång till skola 24 och internet banken liksom..jag har även sätt att jag fått en del frågor om hår som ska besvaras i bloggen så fort jag har fått internet på datorerna igen !
Kommentarer
Postat av: Nilsa

Läskigta, alltså. Jag har bara varit med om en nästan-eldsvåda en gång. fast då var det jag som glömt mat på spisen för länge.

2011-04-13 @ 13:58:26 URL: http://frisor-goteborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback