Första skoldagen !

Bild på dom flesta tjejerna från A klassen :) Tyvärr var inte jag med på bild eftersom att det var jag som tog kortet höh..

 

Första dagen i skolan sen sommarlovet :) Det känndes kul att få komma tillbaka till frisörpogramet och att få träffa alla tjejer igen.TYVÄRR så har klassen splittrats.. -.- Så idiotiskt..men jag blev i alla fall nöjd som fick gå med Daniela , Linn , Denise och Issa tillsammans med några andra från B klassen.Dock var inte alla lika nöjda som jag och jag hoppas att folk får byta lite.Vissa personer fick inte ens gå med folk som kände så väl.Men jag antar att skolan ser det som en bra sak att splittra upp klasserna till mindre och att man lär känna nya folk på det viset..Jag personligen tycker att det är lite surt då vi alla tjejer som gick i A klassen fått en sån bra kontakt och att klassen verkligen var en bra grupp !

 

Dagen har varit lång för jag är ganska så trött i kroppen och huvudet nu ! Även om vi inte gjorde så mycket i skolan.Daniela och jag började dagen med en Chailatte , sen gick vi till skolan , hade upprop , träffade nya klassen , åt god lunch och vid 14.00 bjöds det på tårta.Dock känner jag efteråt att jag kunde låtitbli den biten..

 

Nu sitter jag hemma i min nybäddade säng som min fina pojke ♥ var så duktig och bäddade imorse :) Han är så söt !! Snart ska jag väl duscha och försöka få ur det grå/lila från silvershampoot i håret.Senare blir det middag och ikväll har jag inga planer så det är skönt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback