Inte som planerat..

Saker och ting verkar inte bli som planerade i helgen.Imorgon (Idag , Lördag) var planen egentligen att jag skulle vara med Danni men så blev det inte.Hon är sjuk stackarn :( Så jag hade tänkt att åka till pojkvännen idag och sova över men så blev det inte heller..

Imorgon kommer min mammas syster över och hennes man :) Så det blir grillning här hemma ! Men vi får se om jag stannar här eller om jag åker till Robert.Jag vill gärna träffa honom och gottgöra han för att jag inte åkte till honom idag..

Annars idag har jag färgat ögonbryn + fransar , gjort nagelmanikyr och hårinpackning.Nu ska jag snart gå och lägga mig i sängen och sova så jag orkar upp tidigt imorgon ! Pojken är snäll och ringer och väcker mig ^-^

Jag vet inte varför men jag gillar denhär bilden på mig :) Den togs i Torsdag ! Dock hatar jag det blåa nagelacket jag har på bilden ! Fulaste nagelack ever..men jag var tvungen att ha något nagelack på mig för att det skyddar så bra.

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

Hej! Nu får du inte tro att jag är lesbisk eller någonting sånt, men jag måste bara säga att shiiiiit vad söt du är! Det är helt galet? Du skulle LÄÄÄÄTTT kunna bli modell! Kram på dig!

2011-08-13 @ 19:32:10 URL: http://kinderbella.blogg.se/
Postat av: Jessika

Snygg du e dåå ;)

2011-08-17 @ 08:12:51 URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback