Dovas

Gårdagen blev..awesome ! I alla fall av det jag kom ihåg :P Jag kommer säkert få höra massa dumma saker som hände igår.Jag fick reda på att jag blev utsläng från Dovas i alla fall..good work ! Inte.

Dovas
var helt okej ärligt talat.Billig öl och mer som en pub :) Jag blev bjuden på två öl av Olle och Micke vilket jag borde tackat nej till..Jag som egentligen inte ska/får dricka.Det känns som att jag ignorerar den regeln allt för ofta.

Jag kommer inte ihåg så mycket av gårdagen..men jag kom ihåg att Olle och jag åkte in vid halv åtta tiden till Fridhemsplan och träffade gänget på Dovas.Jag kände inte alla där vilket gjorde saken ännu roligare :) Lite nytt folk är alltid kul ! Vi drack öl och pratade.Jag hade inte ätit något på hela dagen och drack alkohol på det vilket inte var bra alls.Jag blev full innan tolvslaget och hann bli utkastad.

Resten utav kvällen minns jag inte så väl.Jag minns att Micke sov här i natt :) Vi somnade runt fyra och vid fem vaknade jag för att jag var tvungen att spy..

Idag blir det utgång igen ! :) Fast den här gången ska jag faktiskt inte bli full.Jag får klara mig på att snylta från andra (a) och 2,5:or från ICA eller något.Vi ska inte på krogen ikväll utan det blir nog att vara ute eller hemma hos någon :)


Bild på mig från i går innan utgången !

Kommentarer
Postat av: emma

haha du ringde mig när du hade blivit utslängd ^^ jag sa att du skulle komma till rådmansgatan där jag var o då sa du att du skulle ringa tillbaka en minut senare vilket du inte gjorde så då ringde jag dig men det var nån kille som svarade, säkert micke :) blev lättad när jag fick höra att inget hade hänt som gjorde att du inte ringde iaf hjärtat!! puss love you <3

2011-02-06 @ 19:01:13 URL: http://emmsern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback