Fredag , 25 Februari 2011.

Lov ! Nu har jag äntligen sportlov ! :)

Just nu håller jag på att städar och fixar i rummet.Planen var att gå ut på krogen ikväll och festa järnet ! Men Fanny , mitt födelsedagsbarn har blivit sjuk :/ Så det blir ingen utgång med henne i alla fall.Men jag kanske går ut med Robin väsby istället :) Det skulle vara awesome att ta en öl med honom eftersom att vi inte har träffats på kanske 2-3 veckor.

Städning blir det också idag. M kommer nämligen hit imorgon lite senare och då vill jag ha det fint i rummet ! :) Jag ska även hinna duscha , fixa naglarna och lite annat :)

Bjuder på en bild på mig från en frisörlektion :) Åh , mina älskade ballerina ! Jag vill ha sommar nu , nu , nu !

Kommentarer
Postat av: emma

Vi kör hårt nästa helg ist baby! :D <3<3

2011-02-25 @ 19:57:30 URL: http://emmsern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback