Helgen

Min helg har varit underbar ! Fredagen spenderades med Emma , Johanna och Ninni på krogen :) Vi drack jättegoda shots som smakde geléhallon , drack öl och cider. Sjukt gott ! :) Vi dansade och pratade med massvis av folk, sånt som man gör på krogen helt enkelt !

Tiden bara flyger förbi när man har kul och vid halv fem i Lördags var jag hemma från krogen , så där lagom full ♥

I går var jag hemma :) Jag åt god middag och fick smaka på en god öl med ingefära och kanel.Den var ju jättegod även om den inte låter så god.I går tittade jag mest på tv och tog det lungt ! I dag har jag gjort detsamma , jag ska snart in i duschen och efter det ska jag färga ögonbrynen och fixa naglarna !

På Måndag , imorgon är det alla hjärtans dag och jag har redan blivit frågad om jag vill bli valentine ^-^ Så sött !

Kommentarer
Postat av: denise

Veeeem frågade dej? ;)

Matte imorn Emelie! :D <3

2011-02-13 @ 20:46:09 URL: http://absolutefail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback