3 Januari 2011

Jag misstog mig och ska till att skriva "3 Januari 2010" i rubriken i bloggen men sedan inser jag att det faktiskt är 2011 ! :)

Jag har totalt vänt på dygnet , det ni märker med tanke på att jag inte uppdaterar så pass ofta i bloggen just nu. Det är lov , så det får man i och för sig räkna med :) Min pojkvän är antagligen fortfarande sjuk , har inte pratar med honom på ett tag då han inte har någon mobil för tillfället eftersom att hans laddare är borta.. Dumma jävel ! ^-^ Nyss åt jag mitt första mål på dagen , det var gott och jag är mätt ! Nu ska jag in i duschen , sätta på bastun , göra ansiktsmask och inpackning senare ska jag fixa naglarna ! :)

Min underbara pojke vid stundenten förra året  , så förbannat fin ! :

Kommentarer
Postat av: eriica - 2011 NU KÖÖR VI!

Åh "frisörblogg" eller vad man säger, kul att inte alla bloggar handlar om dagens mode :D



hur mår du idag? :) kram!

2011-01-03 @ 20:10:31 URL: http://soeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback