♥ Dag 11 – Mina syskon.

Jag tar dag 10 någon annan dag eftersom att jag missade igår helt enkelt.


Mina syskon ;

Jag är trilling vilket menas med att jag har två syskon till som är födda på samma dag och alltså lika gammal som mig :) Det är ganska så ovanligt !

Min syster och jag är inte så där jättelika.Kanske en aning i ansiktet med inte kroppen.Jag är mindre byggd.Min bror och jag är inte ett dugg lika utseendemessigt men vi har samma sjuka humor ! Jag brukar spendera mest tid med min bror tror jag , sånt går i perioder.Men mest brukar det bli så att jag sitter inne i hans rum och tittar på tv eller spelar när inte han spelar.

Jag älskar mina syskon och jag vet inte vad jag skulle göra utan dom :)

Bild kommer när jag har tid.
Kommentarer
Postat av: ~ S O F i A ~

va häftigt att du är en trilling! :)

2011-01-12 @ 06:56:28 URL: http://sofiavictoria.webblogg.se/
Postat av: claudia

Hoppas allt e bra med dig? :)<3

Kram:*

2011-01-12 @ 21:17:15 URL: http://bbaasstta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback