♥ Dag 6 – Min dag.

Torsdag , och den så kallade 13 dagen :) Det betyder att det är en röd dag idag.

Min dag har varit helt okej.Typiskt en vanlig "lov dag". Jag har fortsatt shoppa eftersom att mellandagsrean fortfarande pågår för fullt :) Jag försöker även att göra en ny bloggdesign som jag hållt på med idag som ni märker. Imorse vaknade jag kring nio och väckte min underbara pojke och vi låg och pratade lite , dock var jag sä trött eftersom att jag knappt sovit inatt så jag somnade om och vaknade inte förens jätte sent..Jag har ätit middag med min syster och hennes pojkvän och kvällen består utav städning,tv:tittandes och rensning ur garderoben.

Jag visar vad jag har shoppat när jag har tid :)
Kommentarer
Postat av: Saa /

Sv: Hihi, aa kanske men fortfarande fint och billigt är det x)) Och Tack så mycket! :))

2011-01-06 @ 19:04:18 URL: http://hellomotoforever.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

nu är finalisterna uppe! över 170 stycken som anmälde sig - är du en av de 10 som lyckades kvalificera sig till folkröstningen ? :) om.. så grattar jag så jättemycket , om inte.. lycka till imorgon! :)

2011-01-06 @ 20:38:24 URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback