Klubb NU.

Igår var det en jävligt härlig kväll :) Firade att finaste Emma blev 18 år och det firades på Klubb NU i Fridhemsplan.Jag hade mina nya high heels med platå på fötterna och mina ben var helt slut efter 1 och ½ timmes dans redan. Jag blev bjuden på drinkar och killarna bar runt på mig och lyfte upp mig på dansgolven haha så jäkla kul !

Jag , Fanny och Erik mötte Victor innan vi gick in på klubben. Vi hann bara att träffa pojken i cirka 1 timma men det var kul ändå :) Vi satt och pratade och jag tjafsade med Victor som vanligt , dock på ett roligt sätt. Sedan vid klockan elva var stod vi i kön till klubben vi var uppskrivna på. Kön var lång så vi fick betala entré , 120 kr.. lite små drygt men det känndes dumt att missa Emmas födelsedag och en otrolig kväll så det var priset vi fick betala helt enkelt :)

Vid klockan tre var Fanny och jag hemma hos henne och vi båda var sjukt tötta. Jag sov på hennes gästmadrass och vi vaknade vid elva och då knuffade jag mig in i Fannys säng med henne och Erik x)

Bilder togs från klubben och jag hoppas på att dom kommer upp på hemsidan eftersom att flickorna och jag var med på vissa utav bilderna :)

Det finns så mycket annat jag ängnar mig åt än just bloggen just nu. Därför får listan vara en stund och jag tar tag i den när jag hinner :)

Idag ska jag till Väsby om jag orkar det. Annars blir det till att ligga hemma och ta det lungt.Imorgon är mitt lov slut och skolan börjar för mig :) 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback